Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Katso lisää Oppiasta

ITIL® 4 Foundation

Tarjolla on sertifioiva valmennus joko yrityskohtaisena tai avoimena toteutuksena:

ITIL® 4 Foundation (2 pv) -valmennus 

ITIL® 4 on hyväksi havaittu ja maailman laajimmin sovellettu kokonaisvaltainen toimintamalli teknologia-avusteisten palvelujen luomiseen, kehittämiseen ja toimittamiseen. ITIL® 4 Foundation -valmennuksen tietosisältö on osa jokaisen palvelujen kanssa toimivan perusosaamista ja antaa erinomaiset valmiudet asiakaslähtöisen palvelutoiminnan kehittämiseen, tehostamiseen sekä jatkuvaan parantamiseen.

Valmennuksessa perehdytään palvelujen hallintaan, toimitukseen ja näiden linkittämiseen liiketoiminnan odotusten kanssa. Valmennuksen jälkeen osallistujat hallitsevat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt menestyvässä organisaatiossa. Valmennuksen käytyään osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa kansainvälinen ITIL® 4 Foundation -sertifiointitesti. Wakarun ITIL® 4 Foundation -valmennuksiin sisältyvä kattava tenttipreppausmateriaali ja kokeneet valmentajamme ovat onnistumisesi tukena.

Wave-jäsenetu: Avoimet ITIL Foundation -toteutukset Wave-jäsenille sopimushintaan, jonka näet Oppiasta.

Valmennuksen hyödyt

  • Ymmärrät kokonaisvaltaisesti modernien IT- ja digitaalisia palveluja tuottavien organisaatioiden toimintaa
  • Otat haltuusi palvelunhallinnan yleisimmät periaatteet, termit ja käsitteet
  • Saat tietoa, kuinka arvovirrat parantavat toiminnan nopeutta, laatua ja tehokkuutta
  • Opit hyödyntämään palvelunhallinnassa elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista
  • Todennat osaamisesi kansainvälisellä ITIL® 4 Foundation -sertifioinnilla

​​​Kohderyhmä

Valmennus soveltuu asiantuntijoille, jotka haluavat syventää ymmärrystään IT- ja digitaalisten palvelujen toimituksesta ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallintakulttuurin omaksumisessa. Uusimman ITIL® 4 -version valmennuksella voit myös päivittää jo aiemmin hankitun palvelunhallinnan osaamisen.

Sisältö

  • ITIL® 4 -esittely
  • Palvelunhallinnan yleiskuva ja avainkäsitteitä
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvuutta
  • Palvelujen arvojärjestelmä (service value system)
  • Palvelujen arvoketju (service value chain)
  • ITILin kyvykkyydet (practises)
  • Tenttiin valmistautuminen

Valmennuksen aikataulu

2 päivää, klo 9–17

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia

Valmennusmateriaali

Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.

Sertifiointi

Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.

ITIL® 4 -jatkovalmennukset

ITIL® 4:ssä on yhteensä viisi jatkovalmennusta, jotka käsittelevät kunkin aihealueen ajattelu- ja toimintamalleja sekä tärkeimpiä kyvykkyyksiä (practices). Moduulit voi suorittaa haluamassaan järjestyksessä.

ITIL® 4 -laajennusmoduulit

ITIL® 4 -laajennusmoduulien avulla vastataan organisaatioiden liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin. Laajennusmoduulit, joissa ei ole esitietovaatimuksia, voit suorittaa myös ilman ITIL® 4 Foundation -sertifikaattia. Perustiedot ITIL-viitekehyksestä ja termistöstä käydään läpi valmennuksissa.

Katso esittelyvideo ITIL® 4 -jatkovalmennuksista

 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The SwirlTM is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.

Pyydä tarjous