- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
ITIL® 4 Foundation
Tarjolla on sertifioiva valmennus joko yrityskohtaisena tai avoimena toteutuksena:
ITIL® 4 Foundation (2 pv) -valmennus
ITIL® 4 on hyväksi havaittu ja maailman laajimmin sovellettu kokonaisvaltainen toimintamalli teknologia-avusteisten palvelujen luomiseen, kehittämiseen ja toimittamiseen. ITIL® 4 Foundation -valmennuksen tietosisältö on osa jokaisen palvelujen kanssa toimivan perusosaamista ja antaa erinomaiset valmiudet asiakaslähtöisen palvelutoiminnan kehittämiseen, tehostamiseen sekä jatkuvaan parantamiseen.
Valmennuksessa perehdytään palvelujen hallintaan, toimitukseen ja näiden linkittämiseen liiketoiminnan odotusten kanssa. Valmennuksen jälkeen osallistujat hallitsevat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt menestyvässä organisaatiossa. Valmennuksen käytyään osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa kansainvälinen ITIL® 4 Foundation -sertifiointitesti. Wakarun ITIL® 4 Foundation -valmennuksiin sisältyvä kattava tenttipreppausmateriaali ja kokeneet valmentajamme ovat onnistumisesi tukena.
Wave-jäsenetu: Avoimet ITIL Foundation -toteutukset Wave-jäsenille sopimushintaan, jonka näet Oppiasta.
Valmennuksen hyödyt
- Ymmärrät kokonaisvaltaisesti modernien IT- ja digitaalisia palveluja tuottavien organisaatioiden toimintaa
- Otat haltuusi palvelunhallinnan yleisimmät periaatteet, termit ja käsitteet
- Saat tietoa, kuinka arvovirrat parantavat toiminnan nopeutta, laatua ja tehokkuutta
- Opit hyödyntämään palvelunhallinnassa elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista
- Todennat osaamisesi kansainvälisellä ITIL® 4 Foundation -sertifioinnilla
Kohderyhmä
Valmennus soveltuu asiantuntijoille, jotka haluavat syventää ymmärrystään IT- ja digitaalisten palvelujen toimituksesta ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallintakulttuurin omaksumisessa. Uusimman ITIL® 4 -version valmennuksella voit myös päivittää jo aiemmin hankitun palvelunhallinnan osaamisen.
Sisältö
- ITIL® 4 -esittely
- Palvelunhallinnan yleiskuva ja avainkäsitteitä
- Palvelunhallinnan neljä ulottuvuutta
- Palvelujen arvojärjestelmä (service value system)
- Palvelujen arvoketju (service value chain)
- ITILin kyvykkyydet (practises)
- Tenttiin valmistautuminen
Valmennuksen aikataulu
2 päivää, klo 9–17
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia
Valmennusmateriaali
Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.
Sertifiointi
Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.
ITIL® 4 -jatkovalmennukset
ITIL® 4:ssä on yhteensä viisi jatkovalmennusta, jotka käsittelevät kunkin aihealueen ajattelu- ja toimintamalleja sekä tärkeimpiä kyvykkyyksiä (practices). Moduulit voi suorittaa haluamassaan järjestyksessä.
- ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support
- ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
- ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT
- ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve
- ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy
ITIL® 4 -laajennusmoduulit
ITIL® 4 -laajennusmoduulien avulla vastataan organisaatioiden liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin. Laajennusmoduulit, joissa ei ole esitietovaatimuksia, voit suorittaa myös ilman ITIL® 4 Foundation -sertifikaattia. Perustiedot ITIL-viitekehyksestä ja termistöstä käydään läpi valmennuksissa.
- ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (ei esitietovaatimuksia)
- ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management
- ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT (ei esitietovaatimuksia)
- ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management
Katso esittelyvideo ITIL® 4 -jatkovalmennuksista
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The SwirlTM is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.