Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Katso lisää Oppiasta

ITIL® 4 Foundation

Tarjolla on sertifioiva valmennus joko yrityskohtaisena tai avoimena toteutuksena:

ITIL® 4 Foundation -valmennus (2 pv)

ITIL® 4 on maailmanlaajuisesti tunnustettu viitekehys, joka tarjoaa kattavan toimintamallin teknologiapohjaisten palveluiden kehittämiseen, toimittamiseen ja hallintaan. ITIL® 4 Foundation -valmennus antaa jokaiselle palvelualalla toimivalle keskeisen perusosaamisen, vahvistaen osallistujien kykyä kehittää asiakaslähtöistä palvelutoimintaa, parantaa tehokkuutta ja tukea jatkuvaa parantamista.

Valmennuksessa käsitellään palveluiden hallintaa ja toimitusta sekä niiden linkittämistä liiketoiminnan tavoitteisiin. Valmennuksen käyneet osaavat IT-palvelunhallinnan keskeiset periaatteet ja ymmärtävät ITILin tarjoamat hyödyt menestyvälle organisaatiolle. Wakaru tarjoaa osallistujille kattavan tenttipreppausmateriaalin ja kokeneet valmentajat, jotta osallistujilla on parhaat mahdollisuudet menestyä ITIL® 4 Foundation -sertifiointitentissä.

Wave-jäsenetu: Avoimet ITIL Foundation -toteutukset Wave-jäsenille sopimushintaan, jonka näet Oppiasta.

 

Valmennuksen hyödyt

  • Ymmärrys moderneista palveluorganisaatioista – Saat kattavan käsityksen IT- ja digipalveluorganisaatioiden toiminnasta osana palvelunhallinnan viitekehystä.
  • Hallitset palvelunhallinnan keskeiset periaatteet, termit ja käsitteet – Omaksut palvelunhallinnan periaatteet ja keskeiset käsitteet, jotka ovat olennaisia palveluiden tehokkaassa toimittamisessa.
  • Arvovirtojen hyödyntäminen nopeuden, laadun ja tehokkuuden parantamiseksi – Opit, miten arvovirrat tukevat organisaation toimintojen kehittämistä.
  • Lean IT-, Agile- ja DevOps-elementtien soveltaminen palvelunhallintaan – Saat käsityksen Lean IT:n, Agilen ja DevOpsin hyödyntämisestä palvelunhallinnan kehittämisessä.
  • ITIL® 4 Foundation -sertifikaatti osoituksena osaamisestasi – Kansainvälisesti tunnustettu sertifikaatti todentaa osaamisesi IT-palvelunhallinnassa.

​​​Kohderyhmä

Valmennus sopii asiantuntijoille, jotka haluavat syventää osaamistaan IT- ja digitaalisten palveluiden toimituksessa ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallinnan kulttuurin omaksumisessa. ITIL® 4 Foundation tarjoaa arvokasta tietoa niin uusille osallistujille kuin kokeneille ammattilaisille, jotka haluavat päivittää osaamistaan.

Sisältö

  • ITIL® 4 -esittely
  • Palvelunhallinnan yleiskuva ja avainkäsitteitä
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvuutta
  • Palvelujen arvojärjestelmä (Service Value System)
  • Palvelujen arvoketju (Service Value Chain)
  • ITILin kyvykkyydet (Practises)
  • Tenttiin valmistautuminen

Valmennuksen aikataulu

2 päivää, klo 9–17

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia

Valmennusmateriaali

Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.

Sertifiointi

Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.

 

Syvennä osaamistasi

ITIL® 4:ssä on yhteensä viisi jatkovalmennusta, jotka käsittelevät kunkin aihealueen ajattelu- ja toimintamalleja sekä tärkeimpiä kyvykkyyksiä (practices). Moduulit voi suorittaa haluamassaan järjestyksessä.

Katso esittelyvideo ITIL® 4 -jatkovalmennuksista

 

 

ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Pyydä tarjous