- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Johdanto palvelujohtamiseen
Opi palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa.
Tavoite
Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa.
Palautetta aiemmista Wave Akatemian palvelujohtamisen valmennuksista
“Erittäin hyvin koottu kokonaisuus ja hyvin tuli asia selville sekä selkeästi näytettynä.”
“Minulle juuri sopiva kokonaisuus ja sopiva lähtötaso.”
“Kouluttajalla oli rento ja luonteva tapa esittää asioita. Helppo seurata ja mukava kuunnella.”
“Hyvä yleiskatsaus! Kiitos!”
Kohderyhmä
Johdanto soveltuu kaikille, jotka haluavat hyödyntää IT-palvelujohtamisen elementtejä. Valmennus on hyvä yleiskatsaus esimerkiksi palvelupäälliköille, tiiminvetäjille, asiantuntijoille, päälliköille, konsulteille, IT-johdolle, tietohallintojohtajille ja -päälliköille sekä projektipäälliköille.
Esitietovaatimukset
Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.
Ohjelma
Kurssilla esitellään kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-infrastruktuurin hallintaan. Kurssilla esitellyt palvelujohtamisen käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa Suomessa ja maailmalla. Kurssin sisältö on seuraava:
- Palvelujohtamisen viitekehykset pääideoineen
- Palvelujohtamisen tärkeimmät johtamiselementit
- Palvelujohtamisen tärkeimmät kyvykkyydet
Valmentajat
Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet palvelujohtamisen valmentajat.
Pyydä tarjous