- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Vakuuttava puhe ja ääni
Puhelinpalvelussa äänen ja puheen merkitys korostuu.
Ryhmävalmennuksessa käymme läpi vakuuttavan puhetekniikan perusteita ja teemme yksinkertaisia ja työarkeen sopivia, äänellistä vakuuttavuutta lisääviä puheharjoituksia.
Palautetta valmennuksesta
Pyydä tarjous“Kiitos, monta uutta asiaa ja uutta tietoa hyödynnettäväksi. Jo opittuja juttuja palasi mieleen. Pidän siitä, että jäi pohdittavaa ja halu palata materiaalin informaatioon myöhemmin. Aion ottaa tavaksi muutamia harjoituksia.”