- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Voittavaa tiimiä rakentamassa
Eri organisaatioissa myös asiakaspalvelua tehdään enemmän ja enemmän tiimityönä. Tiimi ei ole mikä tahansa ryhmä ihmisiä, sen jäsenillä on toisiaan täydentävää osaamista ja taipumuksia.
Tehokkaat tiimit eivät myöskään synny itsestään, ne rakennetaan ja niitä kehitetään päämäärätietoisesti. Valmennuksessa saa uusia oivalluksia ja työkaluja omaan työhön, toimiipa sitten tiiminvetäjänä tai osana tavoitteellista asiakaspalvelutiimiä.
Valmennuksen sisältö
- Tehokas ja hyvinvoiva tiimi
- Tiimisopimus
- Tiimin kehitysvaiheet
- Tiimiroolit projektin voimavarana
Palautetta valmennuksesta
Pyydä tarjous“Asiantuntijan näkökulmasta sain paljon hyötyä myös perehdyttämiseen. Toimin tiimini uusien henkilöjen perehdyttäjänä, niin sain kyllä ideoita miten voisin kehittyä siinä.”
“Innostava opettaja ja osasi asiansa hyvin ja hyvä ulosanti.”
“Kiitos vielä kerran hyvästä ja innostavasta koulutuksesta.”